Aan de totstandkoming van deze digitale encyclopedie wordt nog gewerkt.

Groot Eindhoven: verschil tussen versies

Uit De historische en eigentijdse encyclopedie van Eindhoven
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
Geen bewerkingssamenvatting
Geen bewerkingssamenvatting
Regel 3: Regel 3:
''Deze uitgave is één van de ruim 130 huis-aan-huiskranten van de Persgroep Nederland. Totaal worden de huis-aan-huiskranten gemiddeld door 6,5 miljoen Nederlanders gelezen. Dit betekent voor consumenten nieuws, informatie en entertainment uit hun directe omgeving en maakt het product daarom uitermate geschikt voor adverteerders.''<br>
''Deze uitgave is één van de ruim 130 huis-aan-huiskranten van de Persgroep Nederland. Totaal worden de huis-aan-huiskranten gemiddeld door 6,5 miljoen Nederlanders gelezen. Dit betekent voor consumenten nieuws, informatie en entertainment uit hun directe omgeving en maakt het product daarom uitermate geschikt voor adverteerders.''<br>
En verder: ''grooteindhoven.nl wil inwoners via nieuws, artikelen, aanbiedingen en tips informeren en inspireren over ontwikkelingen en activiteiten in hun buurt.''<br>
En verder: ''grooteindhoven.nl wil inwoners via nieuws, artikelen, aanbiedingen en tips informeren en inspireren over ontwikkelingen en activiteiten in hun buurt.''<br>
(Eind)redacteur: van 2005 tot 2014: Marjolein van Hoof<br>
Als content coördinator treedt in 2019 Willem Brouwer op.


Als kantooradres wordt in 2019 vermeld: Industrieweg 23 te Hapert.
Als kantooradres wordt in 2019 vermeld: Industrieweg 23 te Hapert.
Als content coördinator treedt Willem Brouwer op.
[[categorie:Zakelijk]]
[[categorie:Zakelijk]]
[[categorie:Kranten, media, uitgeverijen]]
[[categorie:Kranten, media, uitgeverijen]]
[[categorie:Weekbladen]]
[[categorie:Weekbladen]]

Versie van 9 jan 2019 10:30

Aankondiging in de Eindhovensche Illustratie van 7 maar 1930 waarin de verschijning van het eerste exemplaar van het weekblad Groot Eindhoven gemeld wordt.

Van de website van dit weekblad dat huis aan huis verspreid wordt:
Deze uitgave is één van de ruim 130 huis-aan-huiskranten van de Persgroep Nederland. Totaal worden de huis-aan-huiskranten gemiddeld door 6,5 miljoen Nederlanders gelezen. Dit betekent voor consumenten nieuws, informatie en entertainment uit hun directe omgeving en maakt het product daarom uitermate geschikt voor adverteerders.
En verder: grooteindhoven.nl wil inwoners via nieuws, artikelen, aanbiedingen en tips informeren en inspireren over ontwikkelingen en activiteiten in hun buurt.

(Eind)redacteur: van 2005 tot 2014: Marjolein van Hoof
Als content coördinator treedt in 2019 Willem Brouwer op.

Als kantooradres wordt in 2019 vermeld: Industrieweg 23 te Hapert.